вівторок, 9 вересня 2014 р.

Підбивання підсумків та оформлення результатів екскурсії




Підбивання підсумків та оформлення результатів екскурсії


 Після екскурсії необхідно провести з учнем (учнями) підсумкову коротку бесіду. Діти повинні обмінятися враженнями, висловити свої думки і переконання, вирішити запитання, що виникли під час екскурсії. Дорослий допомагає дитині узагальнити, уточнити, доповнити свої відповіді. Для пошуку відповідей на запитання, що виникли під час екскурсії, доповнення та поглиблення знань із теми екскурсії потрібно навчати учня безпечним методам пошуку інформації в Інтернет, довідниках, енциклопедіях, книгах, газетних статтях тощо. Учень може намалювати основні моменти екскурсії, або використати фотографії чи відеозаписи для ілюстрування власної розповіді. Учень повинен розповісти про те, як він використав матеріали, відомості, знання, які отримав протягом екскурсії. Наприклад, склав та вирішив задачу з математики, написав твір, диктант, організував виставку малюнків, випустив стінгазету на тему екскурсії, прочитав науково-популярну літературу з теми екскурсії, придумав дидактичну гру, оформив альбом з матеріалами, зібраними під час екскурсії (малюнки, фотографії, записи, схеми, діаграми, тексти задач), або презентацію в
PowerPoint чи LibreOffice Impress, створив навчальний відеокліп із матеріалів екскурсії за допомогою YouTube Video Editor чи ін. програм.

   Бесіду з учнем (або розповідь учня) про враження від екскурсії необхідно записати на відео і розмістити в блозі
http://excursion-cpo.blogspot.com/ , разом із оформленими учнем результатами екскурсії. А саме, для 1 класу – фотозвіт та малюнки учня (підписують батьки), для 2 класу підписані власноруч учнем у графічному редакторі (вставити текст підпису у фото) фотографії та малюнки, для 3 та 4 класів – створена учнем власноруч презентація чи відеокліп.
Підписувати повідомлення у блозі http://excursion-cpo.blogspot.com/ потрібно за шаблоном:

Навчальна екскурсія

№ п.п Пункти реалізації Примітки екстерна Примітки вчителя

Прізвище, ім'я, по-батькові екстерна та клас
Екстерна(ів) __ класу(ів)
_____________________
_______________________.



Тема та об'єкт навчальної екскурсії



Мета екскурсії (дорослий допомагає учневі поставити собі мету перед екскурсією):
Освітня мета
Практична мета
Навчальна мета
Розвивальна мета
Виховна мета
Довідатись, дізнатись…
Допомогти, виготовити, зробити…
Навчатись...
Розвивати в собі...
Виховувати в собі...


Завдання, які виконує учень під час екскурсії та після неї :
спостерігати за…,
фотографувати…,
зібрати природній матеріал чи ін….,
записати відомості…,
виконати суспільно корисну працю – прополоти грядку, прибрати від сміття галявину в лісі, виготовити стінгазету, екологічний плакат, годівничку для птахів тощо…


Екскурсійне обладнання:
фотоапарат, блокнот і ручка на мотузці, рукавички, лупа, коробки, папка для збору гербарію, пакетики для збору насіння, бінокль, компас, сантиметрова стрічка, рулетка, копачка, лопата, папір для малювання тощо


проводять учню батьки і записують основні пункти відповідно до характеру екскурсії


Час проведення екскурсії
день, місяць, рік.


Результати екскурсії
розміщується посилання на відеозапис розповіді учня про свої враження від екскурсії, фотографії малюнків, записів учня, відеокліп чи презентація, завантажені на диск drive.google та YouTube.

 

 

План проведення навчальних екскурсій в 1-4 класах  на рік (щоб переглянути, натисніть на назву)

 

 

Екскурсовод у кишені Field Trip